Snel naar
Inhoud

Rina Kremer

Medewerker aan het woord

Rina Kremer (1961) is alweer 9 jaar werkzaam bij Keurslager Theo van Haaster in Velserbroek. Zij werkt 30 uur per week en is als verkoopmedewerkster verantwoordelijk voor diverse zaken. Zoals onder andere de presentatie van de vleeswaren, de productie van vlugklaarproducten en voor de verkoop en klantenservice. Rina is (gelukkig) getrouwd met Richard; zij hebben 2 kinderen: zoon Jordi (18) en dochter Carmen (15). Rina staat positief in het leven (en in de winkel); de positiviteit straalt er van af. Je ziet zo aan haar dat zij het oprecht naar de zin heeft en gelukkig is met hetgeen zij doet. Haar positieve instelling past ook prima bij de uitstraling van de zaak van Theo & Gerdien. Aan het woord dus: Rina Kremer.
 

Met hoeveel collega’s zijn jullie bij Keurslagerij Theo van Haaster?

“We zijn in totaal met 18 collega’s.”
 

Hoe verloopt de onderlinge samenwerking?

“Dat gaat prima. Ik hou me bezig met de presentatie van vleeswaren, de presentatie en productie van de vlugklaarproducten. En samen met de collega’s doen we de verkoop en de klantenservice.”
 

Wat is het lekkerste product dat jullie in de Keurslagerij verkopen?

“Alles natuurlijk. Maar als ik een paar producten mag noemen: ons lekkerste stukje vlees is de Kalkoen minute steak. En onze lekkerste vleeswaren zijn de Serranoham en de zelfgemaakte grilworst.’
 

Wat maakt het werken in de(ze) Keurslagerij zo leuk:

“Het belangrijkste vind ik dat de winkel lekker druk bezocht wordt. Zeker sinds de winkel is verbouwd, is het nog veel drukker geworden. Dat is goed te merken. Je hebt weinig tijd om stil te staan. Dat geeft me aan het eind van de dag een goed gevoel, omdat er veel gebeurd is, en je veel hebt kunnen doen.”
 

Waar ben je extra trots op?

“Het hele team van Van Haaster is gezellig en er zijn weinig wisselingen. Theo en Gerdien zijn zelf ook heel positief en Theo is altijd wel in voor een geintje.”
 

Heb je nog een (verkoop)tip of andere wijsheid voor je collega’s in het land?

“De klant positief bekijken en het naar je zin hebben in wat je doet en wie je bent. De klanten zien graag iemand die gezelligheid uitstraalt.”
 
Ronald Clemens